Thursday 3 January 2013

Talian tiba-tiba senyap

Saya buat panggil ke Bahagian Pengurusan Sekolah Berasrama Penuh dan Sekolah Kecemerlangan.  Berkali-kali dail nombor ini 03-8321 7400.  Akhirnya ada suara perempuan di talian dan saya berasa lega.  Cik itu kata SMS Jeli buka bulan Februari dan akan buat panggilan melalui surat.  Saya minta dia transfer talian ke pegawai yang in-charger untuk tanya soalan lanjut, okay dia pun transfer, ada dering dan kemudian senyap sepi.

Saya rasa kecewa sebab taliannya cuma satu, selalu sibuk, sistem tak cukup canggih untuk kendali panggilan masuk yang banyak.  Rasa kesian pun ada, kenapa penjawat awam tak dibekalkan dengan peralatan yang baik, adakah sebab tidak diminta? atau adakah peruntukan tidak ada? Boss dia bernama Hj Rosland Hussein, nama unik macam nama kawan saya masa belajar kat U, tapi entah tak tergerak pula hati nak bertanya.

-2 Jan 2013-

No comments:

Post a Comment